تهیه کننده موسیقی چه کسی است؟

آنچه درباره موزيك بايد بدانيد

تهیه کننده موسیقی چه کسی است؟

۶ بازديد

 یک تهیه‌کننده موسیقی یا تهیه‌کننده ضبط، به یک هنرمند در پروژه ضبط خود کمک می‌کند، دید او را به ثمر می‌رساند و صدای او را در طول مسیر هدایت می‌کند. تهیه کننده موسیقی از بسیاری جهات شغل عجیبی است. چیزی که یک تهیه کننده خلق می کند دیده نمی شود. چیزی که یک تولید کننده خلق می کند حتی یک شی نیست. اگر تا آخر بزرگنمایی کنید، کاری که یک تولیدکننده موسیقی برای امرار معاش انجام می‌دهد این است: مولکول‌های هوا را به گونه‌ای ارتعاش کنید که وقتی مولکول‌های هوا به شکل زندگی انسانی برخورد می‌کنند، آن شکل زندگی چیزی احساس می‌کند. با ما همراه باشید تا به معرفی تهیه کننده موسیقی بپردازیم و همچنین میتوان به آرشیو کامل آهنگ های جدید و مداحی‌های تاپ دسترسی پیدا کنید...

 

یک تهیه کننده موسیقی چه می کند؟

نقش یک تهیه کننده موسیقی همیشه تا حدودی مبهم بوده است. به طور فزاینده ای می تواند به معنای تعدادی چیزهای بسیار متفاوت باشد. آیا کسی که یک بیت را برنامه ریزی می کند تهیه کننده است؟ آره. آیا کسی که تماس می گیرد، جلسات را هماهنگ می کند و از هنرمندان برای برچسب زدن به تهیه کننده امضا می گیرد؟ آره. آیا کسی که باس می نوازد، آهنگ می نویسد، و اختلافات بین اعضای گروه را میانجیگری می کند، تهیه کننده است؟ آره.

 

یک تهیه‌کننده موسیقی نقش‌های بسیاری را بر عهده دارد، اما در اینجا سه نقش اساسی وجود دارد:

  1. برنامه و بودجه
  2. شکل دادن به موسیقی
  3. نظارت بر عملکرد

چگونه یک تهیه کننده موسیقی می شوید؟

بسیاری از تهیه کنندگان مشتاق کارآموزی یا شاگردی را با یک تهیه کننده موسیقی معتبر به عنوان دستیار تولید می کنند. آنها به جزئیاتی مانند برنامه ریزی، ارسال ایمیل، راه اندازی و خراب کردن وسایل در استودیو و کمک در جلسات رسیدگی می کنند. دستیاران تولید علاوه بر کسب تجربه، در موقعیتی هستند که روابط و ارتباطات کلیدی با مهندسان، پرسنل استودیو و هنرمندان برقرار کنند. اینها همان افرادی هستند که می توانند به یک تهیه کننده مشتاق فرصت شغلی بدهند. در حالی که اکثر تهیه کنندگان در بالای این زمینه آزاد هستند، بسیاری از آنها برای شرکت های ضبط و استودیوهای ضبط کار می کنند.

 

یکی از راه‌هایی که می‌توانید شروع به کسب مهارت‌ها و تجربه‌های تولید موسیقی کنید، دوره‌ها، گواهینامه‌ها، دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد برکلی آنلاین است. نه تنها از هر کجا تجربه کسب خواهید کرد، بلکه با اعضای هیئت علمی مشهور تولید موسیقی برکلی و همچنین تولیدکنندگان از سراسر جهان در تمام مراحل بازی ارتباط برقرار خواهید کرد.

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.